با ما تماس بگیرید

021-26373884

 همه چیز درمورد زیرانداز تعویض نوزاد

همه چیز درمورد زیرانداز تعویض نوزاد

درمورد زیرانداز کودک بنلا چه می دانید؟ تربیت کودکان خردسال گاهی اوقات بسیار چالش برانگیز است ، اما هر روز محصولات جدیدی به بازار می آیند که کار را آسان تر می کند. در این مقاله ، ما قصد داریم در مورد محصول شگفت انگیز زیرانداز کودک، صحبت کنیم که به شما کمک می کند یکی از سخت ترین بخش های مراقبت از نوزاد و کودک را مدیریت کنید.

زیرانداز یکبار مصرف کودک BENLA محصولی خلاقانه است که سلامت و بهداشت نوزاد را تضمین می‌کند. این زیرانداز برای زمان‌هایی که بیرون از منزل هستید بسیار کارآمد است.

لایه بیرونی این زیراندازها از جنس پلی اتیلین است، لایه میانی از جنس خمیر کاغذ و لایه داخلی از منسوجات بافته نشده تولید شده است.

تشخیص اینکه کودک شما کاملاً به چه چیزی عادت کرده است دشوار است ، اگر هنوز به فرزند خود آموزش می دهید ، زیرانداز یکبار مصرف تعویض نوزاد بنلا یک گزینه عالی است ، زیرا تغییر مداوم ملحفه می تواند خسته کننده باشد با استفاده از این دروشیت ها ، تنها کاری که باید انجام دهید این است که اگر محل خواب کودک شما مرطوب شد دروشیت را تعویض نموده و آرامش را به کودک خود بازگردانید.


بیشتر بخوانید: دروشیت چیست؟


زیرانداز یکبار مصرف کودکان چیست؟

یکی از دلایل زخم شدن لای پای کودکان، رطوبت بالای محیط است. بهترین درمان , انجام یک اقدام پیش گیرانه برای کاهش رطوبت است.

پد بهداشتی یکبار مصرف یا همان  زیرانداز تعویض نوزاد BENLA برای محافظت از پوست نوزادان هنگام تعویض پوشک و کودکانی که دچار بی اختیاری ادراری هستند، گزینه مناسبی است. این محصول به طور موثر رطوبت را جذب می کند و سطح خشک استاندارد را برای پوست فرزند شما فراهم می کند.

زیرانداز تعویض نوزاد
زیرانداز تعویض نوزاد بنلا

ویژگی های زیرانداز کودک (دروشیت)

  • مقاومت بالا در برابررطوبت، خراش و پارگی
  • هسته جاذب مرکزی با سرعت بالا در جذب رطوبت
  • عدم بازگشت رطوبت به سطح زیرانداز و جلوگیری از انتقال رطوبت برای کودکان مبتلا به شب ادراری
  • کاهش هزینه ها و مقرون به صرفه بودن
  • لایه زیرین با خاصیت کشسانی و با باضریب اصطکاک کم برای جلوگیری از آسیب های پوستی بر اثر اصطکاک
  • ضد حساسیت و ضد تعریق
  • دارای بافتی نرم و سبک
  • کناره هایی مخصوص به منظور جلوگیری از نشت مایعات، عفونت ها و… به رختخواب
  • جلوگیری از انتشار آلودگی های و انتقال بیماری های عفونی

زیرانداز تعویض نوزاد 45*60 بنلا یکی از لوازم مصرفی برای کودکان، تولید شده در شرکت رادین پوشش گلستان می باشد که به علت ویژگی‌های متنوع و جذب بالا، بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. این محصول در بسته های 10 عددی، دارای ۵ لایه با خاصیت‌های مختلف می‌باشد.

لایه اول ضد حساسیت بوده و از بروز هرگونه آلرژی یا سایر حساسیت‌های پوستی بر روی پوست کودک شما جلوگیری می‌کند.

وجود دو لایه از جنس کاغذ که قابلیت بالایی در جذب مایعات دارند،سبب جذب تمامی مواد ترشح شده از بدن نوزاد شده و از انتقال این ترشحات و سایر عفونت‌ها به تخت جلوگیری می کند.

لایه چهارم این دروشیت نیز کاغذی و دارای پودر جاذب آنتی‌باکتریال می‌باشد. این پودر علاوه بر قدرت بالای جذب، ضد بو بوده و از بروز عفونت و رشد باکتری بر روی زیرانداز جلوگیری می‌کند. لایه پنجم این محصول از جنس پلاستیک بوده و از نفوذ رطوبت به تخت جلوگیری می‌ نماید.

این زیرانداز یک بار مصرف بوده و بسیار سبک است. استفاده بر روی تخت خواب کودکان و استفاده هنگام تعویض پوشک نوزاد، از جمله کاربردهای فراگیر این محصول می باشد.