با ما تماس بگیرید

021-26373884

 پد آرایش پاک کن، یکی از ملزومات مراقبت از پوست

پد آرایش پاک کن، یکی از ملزومات مراقبت از پوست

پوست شما، آینه سلامتی شماست و شادابی و طراوت آن، گویای رسیدگی و توجه شما به خودتان است. قرار گرفتن در معرض هوای آزاد که سرشار از ذرات آلاینده و آلودگی است ممکن است پوست، مو و ناخن شما را دچار مشکلات متعددی کند. همچنین آرایش باقی مانده روی پوست پس از یک روز طولانی منافذ اصلی پوست را می پوشاند و جلوی تنفس آن را می گیرد. پس بهترین کار این است که در پایان هر روز پوست خود را پاکیزه کنید و به آن رسیدگی نمایید. با استفاده از پد آرایش پاک کن «بنلا» می توانید این عمل را انجام دهید و به پوستتان طراوت و تازگی را هدیه دهید.

ازجمله مواردی که در این خصوص ممکن است با آن مواجه شویم این است که چگونه پدهای آرایش پاک کن را انتخاب کنیم؟ چه نکاتی را باید قبل از خرید یک پاک کننده پوست بدانیم؟ در صورت پاک نکردن آرایش چشمها چه اتفاقی می افتد؟

ما در مجموعه رادین پوشش گلستان، پدهای آرایش پاک کن «بنلا» را تولید می کنیم که از الیاف 100 درصد طبیعی پنبه تشکیل شده است و بافت بسیار نرمی دارد.

این محصول با قدرت جذب بالا و لایه نرم بیرونی، محصولی بسیار کاربردی جهت استفاده از مواد بهداشتی مایع، آب و پاک کننده های آرایشی می باشد.

لبه ی بیرونی این پد دارای دوخت بسیار نرم بوده که از پخش شدن مواد جلوگیری نموده و به راحتی مواد را جذب خود می نماید.

هر بسته پد آرایش پاک کن «بنلا» دارای ۷۰ عدد پد بوده که برای مصارف گوناگون قابل استفاده می باشد.

این محصول قابل استفاده برای تمامی سطوح پوست از جمله پوست صورت می باشد و برای استفاده‌ی روزانه مناسب است.

با استفاده از این محصول دیگر اثری از مواد آرایشی را در پوست نخواهید دید؛ برخلاف استفاده از دستمال‌های‌ کاغذی که پوستتان را خشک می‌کند این پد به پوستتان لطافت و نرمی بخشیده و برای انواع پوست مناسب می باشد.

ویژگی های پد آرایشی «بنلا»:

  • حاوی ۷۰ عدد پد گرد و دو طرفه
  • تشکیل شده از پنبه صددرصد طبیعی
  • قابل استفاده برای تمامی سطوح پوست شامل : صورت، گردن، چشم، لب، بدن، ناخن
  • مناسب برای انواع پوست
  • بسیار نرم و لطیف
  • مناسب برای استفاده همراه با آب، انواع مواد بهداشتی مایع و پاک کننده های آرایشی

نحوه استفاده از پدهای آرایشی:

  1. برای استفاده ازپد های آرایش پاک کن که حاوی مواد پاک کننده نیستند پد را به یکی از محلول های پاک کننده مناسب پوست یا آب آغشته کنید.
  2. برای استفاده بهتر از مرکز آن استفاده کنید و مقدار مشخصی از پاک کننده را روی آن بریزید. سپس با ملایمت و به صورت دورانی، روی پوست به شکل ماساژ حرکت دهید .

نکته: دقت کنید کشیدن پد به صورت بالا پایین و در یه نقطه شروع و پایان می تواند پوست را به سرعت دچار التهاب کرده و در نتیجه باعث خشکی و زخم های ناخوشایند پوستی شود.

پد آرایش پاک کن«بنلا»، برای انواع مختلف پوست، تولید شده است و به دلیل لطافت و نرمی برای همه ی انواع پوست به ویژه پوست های حساس مناسب بوده و هیچ مشکلی ایجاد نمی کند .

اگر به پد آرایشی دسترسی ندارید، از جایگزین هایی مانند دستمال کاغذی استفاده نکنید، چرا که بافت این دستمال ها بسیار زبر است و ممکن است سطح پوست شما را دچار آسیب هایی جزئی کند، به علاوه دستمال کاغذی، نمی تواند پوست شما را کاملاً از آلودگی ها و آرایش پاک کند و میزانی از آلودگی روی پوست شما باقی خواهد ماند.

انواع پد آرایش پاک کن

پد بدون مواد پاک کننده آرایش

در مورد پد های بدون مواد پاک کننده، برای پاک کردن آرایش به یکی از محلول های های پاک کننده مثل: میسلار واتر ها ، پاک کننده های چشم، لب و یا تونر (پاک کننده عمقی پوست) نیاز دارید.

یکی از بهترین برندهای پد های آرایش پاک کن ، «بنلا» هست که از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است.

پد حاوی مواد پاک کننده آرایش

در مدل دوم که پد های آرایش پاک کن، حاوی مواد پاک کننده هستند معمولا کاربرد فوری دارند و مناسب استفاده در مهمانی و … می باشند.

از کدام نوع پد آرایش پاک کن استفاده کنم؟

این سوال بسیاری از مصرف کنندگان می باشد و باید بگوییم در این مورد، نحوه انتخاب، کاملا به سلیقه شما بستگی دارد، اما درمورد پدهایی که دارای مواد با پایه الکل می باشند، در بسیاری موارد پوست یک شخص ممکن است به مواد از پیش آغشته شده به پد، حساسیت نشان دهد، در نتیجه پیشنهاد ما به شما پد آرایشی «بنلا» می باشد که عاری از هر گونه مواد شیمیایی بوده و مصرف کننده می تواند مواد پاک کننده را به انتخاب خود و با توجه به جنس پوست خود انتخاب نماید.

پد آرایشی بنلا

پدهای آرایش پاک کن «بنلا» تولید شده در شرکت رادین پوشش گلستان، دارای دوخت در حاشیه به جهت کاهش پرزدهی و استفاده راحت تر می باشد.

این پدها از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه بوده، همچنین الگو و پستی بلندی های ایجاد شده روی پد از یک سو باعث نگهداشت مواد و خاصیت پاک کنندگی بهتر می شود از سوی دیگر در حین استفاده از پدهای «بنلا»، روی آنها برآمدگی‌های غیرطبیعی ایجاد نمی‌شود و مقدار زیادی از مواد پاک‌کننده را به خود جذب نمی‌کند.

امیدواریم در این مقاله توانسته باشیم شما را در انتخاب یک پد آرایشی با کیفیت، مقرون به صرفه و کاربردی  کمک کرده باشیم.


نمونه رضایت مشتری از پدهای آرایشی بنلا: https://www.aparat.com/v/nlVbI/