با ما تماس بگیرید

021-26373884

 زیرانداز بهداشتی حیوانات و کاربردهای آن

زیرانداز بهداشتی حیوانات و کاربردهای آن

اگر شما از حیوانات خانگی مثل سگ و گربه مراقبت می کنید باید توجه داشته باشید که این حیوانات برای زندگی با انسان ها و محیط زندگی شان آموزش دیده هستند یا خیر! یکی از مشکلات نگهداری حیوانات خانگی، دفع کردن فضولات آنها می باشد ، آنها بدون آموزش، مکان مورد نظر برای دفع فضولات خود را نمی شناسند، پدها یا زیرانداز بهداشتی حیوانات می توانند در این مسیر به شما کمک نمایند.

در واقع یکی از نگرانی­ های اصلی افرادی که علاقه ­مند به نگهداری و مراقبت از حیوانات خانگی هستند، ادرار حیوانات و کثیف شدن سطوح مختلف مانند مبلمان، تختخواب، فرش و … است. دروشیت مخصوص حیوانات با قدرت جذب کنندگی بالا برای همیشه این دغدغه افراد را از بین می ­برد.

زیرانداز بهداشتی حیوانات، یک محصول یکبار مصرف مناسب است که استفاده از آن به افراد این امکان را می­ دهد که خیلی راحت و بدون نگرانی از کثیف شدن محیط خانه به حیوان خانگی خود تعلیم ادرار بدهند.

اگر در خانه خود حیوان خانگی دارید؛ خرید “بنلاپت” ،یکی از بهترین برندهای تولید کننده زیرانداز حیوانات را به شما توصیه می­ کنیم. زیرا به شما این امکان را می ­دهد که با خیال راحت، حیوان خانگی خود را به داخل ماشین­ خود ببرید. همچنین هنگامی که به بیرون از منزل می ­روید و قرار است برای مدتی حیوان خانگی را در آغوش خود نگه­دارید با قرار دادن پد بهداشتی حیوانات در زیر آن، دیگر ترسی از کثیف شدن لباس­ هایتان نخواهید داشت.

از جمله کاربردهای مهم و پر استفاده زیراندازهای بهداشتی “بنلا پت”، استفاده از این محصول در آموزش، حفظ بهداشت و جلوگیری از انتقال آلودگی حیوانات به محیط زندگی انسان هاست.

زیرانداز بهداشتی حیوانات
زیرانداز بهداشتی حیوانات

دروشیت “بنلاپت” با آغشته بودن به اسانس لوندر(اسطوخدوس) در آموزش حیوانات بسیار موثر است، همچنین به علت استفاده از پودر جاذب بوگیر، خاصیت آنتی باکتریال داشته و از ایجاد بوی بد جلوگیری می­ کند.

از پد تعلیم ادرار حیوانات “بنلا” می ­توان به عنوان یک نشانه استفاده کرد. نشانه­ ای که حیوان خانگی با دیدن آن متوجه می­ شود که باید در آن مکان مشخص و روی زیرانداز بهداشتی ادرار کند. این زیرانداز یکبار مصرف، وزن بسیار سبکی دارد و به راحتی می­ توان از آن در مسافرت و یا داخل ماشین روی صندلی استفاده نمود. این زیراندازهای بهداشتی ، برای انواع حیوانات خانگی مانند سگ، گربه و پرندگان کاربرد دارد.

استفاده از زیرانداز پت برای داشتن آرامش بیشتر شما و حیوان خانگی تان توصیه می ­شود، زیرا نه تنها باعث نشت ادرار و ترشحات حیوانات نمی­ شود، بلکه ایجاد بوی بد و نامطبوع نمی ­کند.

با این حال توصیه می­ کنیم وقتی که زیرانداز از مایعات اشباع شد جهت جلوگیری از نشت و استشمام بوی بد آن را سریع تعویض کنید.